Tramwaj 405N
Wagon tramwajowy 405 N jest prototypowym wagonem powstałym w wyniku modernizacji trzech wagonów 105N na jednopowierzchniowy pięcioczłonowy tramwaj o długości 40,5 m. Dwa spośród pięciu członów są niskopodłogowe. Wagon jest wyposażony w asynchroniczny napęd.
Dane techniczne
Napięcie zasilające w sieci trakcyjnej 600V DC.
Wymiary |
|
długość pojazdu z urządzeniem zderzakowym |
40 570 mm |
szerokość pojazdu |
2 354 mm |
wysokość pojazdu z nadbudową dachową |
3 750 mm |
wysokość podłogi nad główką szyny: |
|
- nad wózkami napędowymi |
915 mm |
- w strefie niskopodłogowej |
365 mm |
|
|
Oferta miejsc |
|
miejsca siedzące dla pasażerów |
57 |
miejsca stojące dla pasażerów |
240 |
razem |
297 |
masa pojazdu |
|
masa własna pojazdu |
63 500 kg |
masa całkowita |
|
|
|
Wózki |
|
odległość między osiami |
1 900 mm |
średnica koła: |
|
- nowego |
650 mm |
|
|
rozstaw toru |
1 435 mm |
rozstaw czopów skrętu |
5200 /8400 /5600 / 8400 /5200 mm |
Makymalna prędkość |
|
|
70 km/h |
Napęd |
|
12 x 50 kW, chłodzenie powietrzem, asynchroniczne silniki prądu trójfazowego |
|
Sterowanie |
|
selektywne na każdy wózek |
|
Technika kierowania |
|
|
|
Ogrzewanie/nadmuch/klimatyzacja |
|
|