Co należy zrobić, aby umieścić reklamę na zewnątrz lub wewnątrz pojazdów?
- Zapoznaj się z naszą ofertą dostępną na stronie internetowej reklama.mpk.krakow.pl lub telefonicznie w dziale marketingu pod nr tel. (12) 254 12 88, (12) 254 19 19 i upewnij się, że nośnik reklamowy jest dostępny w terminie w którym planujesz kampanię
- Wypełnij formularz zamówienia i wraz z wymaganymi dokumentami: aktualnym wpisem do rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczeniem o nadaniu numeru NIP i numeru REGON.
- Prześlij mailem na adres: reklama@mpk.krakow.pl lub dostarcz do działu marketingu na ul. Brożka 3, pokój 209 lub 233
- Przygotuj spot reklamowy lub opracuj sam lub z pomocą naszego grafika projekt reklamy na pojazd. Projekt musi zostać zaakceptowany przez MPK S.A. w Krakowie
- Po podpisaniu umowy cywilnoprawnej (dotyczy reklamy całopojazdowej i modułowej) lub formularza zamówienia (dotyczy reklam wewnątrz pojazdów) należy dokonać wpłaty całej wartości umowy/zamówienia
- Po dopełnieniu wszystkich formalności umawiany jest termin montażu reklamy. Montaże reklam całopojazdowych odbywają się za kolejnością w weekendy
- Od następnego dnia po zamontowaniu reklamy rozpoczyna się okres ekspozycji.
Jak szybko można zamieścić reklamę na pojeździe?
Twoja reklama może jeździć ulicami Krakowa już w siedem dni po dopełnieniu formalności!
Czy można wybrać linię, po której będzie jeździć pojazd z reklamą?
Niestety ze względów technicznych nie jest to możliwe. Reklama przypisana jest bowiem do pojazdu, a nie do linii komunikacyjnej. Reklama będzie jeździła po różnych liniach obsługiwanych przez stację obsługi, do której należy pojazd.